Ce trebuie să mănînci ca să slăbești?

Atunci cînd ai scopul să slăbești, alegerea alimentelor este importantă. Este un mit că trebuie să mănînci doar legume ca să fii suplă. Alimentația în procesul de slăbire trebuie să fie echilibrată, diversă și să conțină toți nutrienții necesari.

Mai jos ți-am pregătit o listă cu 10 alimente importante care nu lipsesc din nici o dietă sănătoasă.

1.Cerealele integrale.

Chiar dacă mereu se vorbește că pâinea îngrașă, să știi că atunci cînd e aleasă cu grijă îți va aduce doar beneficii organismului. Prefer-o pe cea din cereale integrale și vei avea doar de cîștigat. Alte cereale precum ovăzul, orezul brun și quinoa vor ajuta la apariția senzației de sațietate și la îmbunătățirea metabolismului.

2. Ouăle.

Sînt o sursă excelentă de nutrienți și proteine. De asta sînt recomandate și în cele mai stricte diete.

3. Legumele cu frunze verzi.

O sursă excelentă de vitamine și minerale. Au puține calorii și carbohidrați, plus că sînt pline de fibre. E exact de ce ai nevoie în procesul de slăbire.

4. Somonul.

Este un pește bogat în nutrienți, grăsimi sănătoase și proteine. Vei simți sațietate cu kcalorii reduse. Îl poți prepara ușor la rolă sau pe grătar asezonat cu legume.

5. Carnea de pasăre și vită.

Sursă excelentă de proteine și vitaminele grupului B. Oferă o senzație de sațietate ce te va face să mănânci mai puțin.

6. Nucile și semințele.

La gustări pe parcursul zilei preferă nucile și semințele carbohidraților din comerț. Studiile spun că nucile pot îmbunătăți sănătatea metabolică și poate ajuta la scăderea în greutate.

7. Iaurtul natural.

Iaurtul conține bacterii probiotice îmbunătățesc funcția intestinală. Un intestin sănătos este protejat contra inflamației și a rezistenței la leptină, care este unul dintre principalii factori hormonali ai obezității.

8. Avocado.

Este un fruct nutritiv, bogat în grăsimi sănătoase, vitamine și minerale. Dar sărac în carbohidrați și calorii.

9. Boboasele.

O sursă bogată de proteine vegetale. Lintea, nautul, fasolea roșie sau cea albă, te vor ajuta la scăderea în greutate deoarece conțin fibre care sînt necesare pentru buna funcționare a sistemului digestiv.

10. Fructele și pomușoarele.

Gustoase, sănătoase, multe fibre, calorii puține. 🙂